ojojojoj.....

god kväll bloggen!
jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering... men jag har haft så mycket annat att tänka på och har gjort en massa andra saker! har knappt suttit vid datorn:O de är inte likt mej (a)
men nu tänkte jag passa på att blogga lite eftersom nu har jag tid!;) under dom här två veckorna som har vaare, har varit super! de går sjukt bra i skolan, de är kung schema och jag har fått otroligt bra och fina vänner! och jag måste ju berätta att jag har skaffat pojkvän oxå(a) däför jag inte haft så mycket tid oxå(a) men jag ska försöka bli bättre nu, när jag har fått tillbaka min telefon som va inne på lagning för ett tag sen.... :)
hoppas att allt är bra med er oxå, för de är super med mej! hoppas ni vill fortätta läsa min blogg även fast de är ganska dåliga uppdateringar, men jag ska göra inlägg så fort jag har tid!:)
bjuder på bilden! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0