modell söndag!

hallå där! :)
nu ska ni få reda på va jag har gjort i dag;) jag har vare hårmodell:D
de har varit jättekul att pröva på nå nytt som man aldrig har provat på förut!
vi va där klockan 8 i morse! typ halv 9 börja dom mä mitt hår, och de top tre timmar att göra-.- de va ganska jobbigt att sitta så läänge... sen blev jag sminkad och fick prova brudklänning och lite sånt! de va sex tjejor med mej som va med förresten;)
klockan två började visningen, och jag va 3e personen som gick in och fick vara hårmodell!:)

här kommer lite bilder från dagen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tova!<33

jag har typ just börjat sminka mej (mamma tyker jag har varit för liten) och jag tyker du sminkar dig väldigt fintt, kan inte du göra typ ett inläg? snälla?<33 de skulle va jätte snällt! hejdå<33

2011-05-09 @ 21:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0