långt träningspass!

tjena mitt bena!
jag har nästan nyss kommit hem efter att ha varit och tränat på ego! de va riktigt härligt måste jag säga:') de är så otroligt skönt att känna att man har ont i kroppen efter att man har tränat, för då vet man att man gjort nått bra, eller har jag fel?;)


och jag är dessutom ensam hemma, och har lagat mat till mamma och ina som är på sporthallen fatt mamma har tittat på matchen med dragons! och tydligen så vann dom, så grattis till dom;)
men nuså ska jag snart äta min goda mat så fort dom kommer hem, de serveras grillad kyckling, pasta och vitlökssås *muums*(a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!! det är fan as roligt att läsa din blogg tova! om man är deppig kan man kolla lite så då blir man glad!! och föresten hur är det med dig nu för tiden?? efersom att det var längesen jag hörde nåt i från dig!:)

2011-05-05 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0