hua...

halloj!
de känns verkligen hemst att de är skola i morron :( jag vill inte gå... för jag måste sitta och plugga hela natten typ...
jag har ju prov på tisdag om andra världskriget på tisdag, och jag har typ skjutit upp allt hur länge som helst:( måste ändra på de eftersom de bara är mindre en en månad kvar i skolan:O och jag tror jag ska sluta klaga nu (a)
men jag tkr inte om att de är skola i morron! bara en sak som är bra, och de är att man får träffa alla vänner igen(a)
men nu ska jag börja plugga igen så jag inte behöver hålla på HELA natten...:/
nattinatti bloggen, vi hörs i morron:)♥
bjuder på bilderna, hade lite tråkigt och hade lust att knäppa kort;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är jättefin! Du liknar angelina jolie faktist! Kan du inte lägga upp en bild där du jämför er? :D puss! btw, älskar din blogg;*

2011-05-07 @ 22:08:10
Postat av: Anonym

Jag tycker du är jättefin! Du liknar angelina jolie faktist! Kan du inte lägga upp en bild där du jämför er? :D puss! btw, älskar din blogg;*

2011-05-07 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0