Holland stuff!

hejsan bloggen!
nu har jag en jätterolig sak att berätta för er!:D min mamma har varit i holland på en liten födelsedags resa för hon fyllde 40 i torsdags! de glömde jag berätta för er:/
men iaf så har vi suttit nere i vardagsrummet och haft lite holland party;)
jag och ina gav mamma ett thomas sabo smycke, där de stod mamma på lite olika språk, de va jättefint(a)
och sen fick vi en massa grejor från holland:')
fla eller de heter vla;) de är typ en blandning mellan youghurt och kräm
holländska pannkakor


dropges, eller va de heter, de är holländsk laktris


de luktar super gott när de är nyöppnad:')


ett par supersöta tofflor(a)

och ett jättefint halsband



allt dehär kom min älskade mamma hem med! tack så hemskt mycket, jag älskar dej mammi!






Kommentarer
Postat av: lisa

hej tova!<33

jag har typ just börjat sminka mej (mamma tyker jag har varit för liten) och jag tyker du sminkar dig väldigt fintt, kan inte du göra typ ett inläg? snälla?<33 de skulle va jätte snällt! hejdå<33

2011-05-21 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0