boring day, men ändå skön!

hello mina kära bloggläsrae!
idag så låg jag i sängen jääättelänge och bara tänkte över livet! de är skönt när man gör så nån gång ibland, fatt då kanske man får lite saker på plats som inte har varit dee förut. jag klev upp vid kanske halv 2 eller kanske till och med 2, och då gick jag till affären fatt handla mjölk, jag ville ha pannkaka(a)
och de har ju vare jättefint väder idag, så jag låg ute och sola lite förut, men bara fatt jag skulle gö de så kom ju alla måln och de blev svin kallt-.- så jag gick in och plugga moppe eftersom jag ska göra moppeprovet om en vecka:D längtar seriöst hur mkt som helst tills jag får min alldeles egna moppe:')
jag har oxå vare så duktig så jag gick ut och tog en joggingtur! och de är fortfarande lika skönt att göra de;)
men nu ska jag sluta balbla på, bloggar mer ikv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0