stanstanstan...

tjatjohejsan :D
idag hade jag utvecklingsamtal på skolan, och de va verkligen inge nytt... bara de gamla vanliga!
ajja, de fixar sej, har blive grymt mkt bättre i skolan säger typ alla ;D as kul att höra (a)
men efter skolan så gick jag och min underbart roliga vän erika ner till stan för att shoppa lite! tyvärr så hade jag inga pengar-.- så ist fick jag gå runt där och kolla på allt fint som fanns som som jag vill ha!!!! tkr de är sååå orättvisst att vi får så lite pengar i månaden :(
men jag hade tur :D för jag har en sån snäll mamma så hon betala en kofta till mej som kosta 49 kr!!! as billigt och as bra, för jag behövde faktiskt en svart kofta (a)

här kommer de lite snygga bilder från i dag när jag och erika hade lite kul på lindex(a)



är vi inte för snygg då? ;)
och min fina kofta :)


TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0