specsavers!!

idag efter skolan blev det gym på bästa ego, med älskade evelina :* sen drog jag till specsavers för att möta upp mamma och alberto, för mamma skulle köpa nya glasögon! haha , shiit vilket problem vi hade :O de va inte lätt att välja 1 par glasögon eller :O så hon ringde dit moster och kusinerna! haha vi var 5 presoner som skulle få rösta om vilka glasögon som passa bäst, svårt vare, men tyvärr så blev de inte dom glasögonen jag ville att hon skulle ha :(
hehe är jag inte JÄTTE söt i glasögon? (a) och så hitta jag världenssötaste glasögonföedral :D



detta va mina favoriter :D babyrosa innuti(a)


och har jag inte världenssösate kusiner? (a)
älskar er jah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0