pluggpluggplugg....

men va ska man gö då? de är ju nu de gäller, för att man vill ju ha betyg i alla ämnen!:O men de tar verkligen död på mej.... jag gruvar mej inför varje gång jag ska plugga, plus att de kommer verkligen inte gå bra nu, för jag har så jäckla on i huvet, den har inte gått över sen igår:(
och de blev ingen träning mä evelina i dag heller, men de va no ganska bra, för de är väl inge bra att träna om man har huvudvärk eller? :O ¨
har ingen aning, men nu ska jag gå och påbörja engelskan sen blire mumsig och efterlängtad tacos♥
ha de bra så länge så kanske de blir nå inlägg sen! puss och kram:)
va jag inte jättegullig när jag va liten? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0