ni får ursäkta min uppdatering!

hello!
de är faktiskt så att jag blev jättesjuk i tisdags, så jag har inte orkat blogga nått, och sen kanske de inte är så kul att läsa att man är sjuk och sånt heller, för man gör ju inget, bara ligger och sover!
de har jag gjort nu i 2 dagar, inte orkat gjort nånting, haft feber och är jätte teppt i näsan... men nuu börjar jag bli bättre! har ingen feber men fortfarande den förfäliga huvudvärken och svettas som en gris (a)
men jag hoppas de blir skola i morron, men om jag har den här huvudvärken vet jag inte:/
jaja, ska väl fortssätta att se på tv och snart kommer min älskade lillasyster hem:)
hoppas alla mår jättebra och får en fortsatt trevlig dag :)♥

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

krya på dig

vore gulligt om du kunde rösta på min sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

2011-03-31 @ 15:25:04
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0