neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!! detta får verkligen inte hända mej nuuuuu :'(
min älskade mobil håller på att gå sönder och jag har inga pengar till att köpa en ny :'(
för i dag på skolan så va den jättekonstig och då stängde jag av den och sen när jaag slog på den igen så stod de inge simkort, och då tog jag ut allting och vänta ett tag, sen när jag slog på den igen så stod de samma sak igen och efter 3 gången jag gjorde så så funka den. sen när jag va på väg hem, så sluta tuchen funka :O men då hade elin magiska händer så hon gjorde så att den funka igen, men nu hände de så igen, och den funkar typ inte!
jag vill inge mer :'( min älskade älskade rosa mobil :(:(


Kommentarer
Postat av: jespersturk

hahahha kom ihåg när vi satt på donken när du lura mig att det ringde på telefon och ja försökte ett antal gånger!:)

2011-03-17 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0