min nya älskade telefon!!!!♥♥♥♥♥

som alla vet så gick ju min älskade rosa mobil sönder :(
så i tisdags åkte jag och bästa pappa till stjärnafyrkant och prata mä dom där! de skulle kosta 1000 kr och laga touchen och jag köpte den för 1500, så pappa tyckte de va onödigt!
då va pappa så himla snäll och åkte mä mej ut till birsta, till elgiganten OCH JAG FICK EN NY MOBIL :D:D
fast jag har bara fått den, men jag måste avbetala varje månad nu:/ men de äre värt, för jag vill inte ha den andra skit mobilen jag hade (a)


men detta är min nya älskade telefon :D en samsung, som är as lik iphone (a) jag är hur glad som helst:*
ursäka kvaliten på bilderna, men om man skulle ha mä blixt så blev de bara vitt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0