huuuur skönt som helst mä sportlov! :D

tja allesammans :)
nuså har jag precis kommit hem efter en liten shopping tur med pappsen och inis :)
vi va och kolla på moppe, men den som jag vill ha fanns inte där, så jag fick inte se hur den såg ut i verkligheten :( fast om nån månad sa dom att dom skulle komma in(a) sen va vi och handla lite mat:)
just nu sitter jag och väntar på att klockan ska blir typ två för jag ska till tandläkaren, egentligen vill jag inte men de är skönt att få de gjort:) sen ska jag och min älskade lilla syster ner till stan och köpa lite saker :) sen ikv så ska vi åka till kusinerna och farbror som har fyllt år! de va ganska längesen dom fyllde, förutom vilmis som fyller idag, så ett stort grattis till henne:D♥
men nu ska jag sluta babla(a) bilder från ikv kommer sen;)
dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0