heeelt slut nu :O

tjaa!
nu har vi entligen tagit oss från matbordet(a) de va pannkaka och grädde som serverades till middag i dag till mej och min älskade lilla syster! måste säga att jag är grym på att göra pannkakor asso :O kanske ska börja sälja och känna pengar (a)



nä, men iaf så va jag och evelina på ego och träna, och de gick as bra! vi tävla om vem som kunde göra flest sittups, men jag måste enrkänna, att evelina vann :/♥ sen gick jag ner till stan och åkte mä mamma och ina och träningssimma... så jag är heelt slut nu (a)
men nu ska jag och min älskade lillasyster fortsätta våran myskväll med film och godis :) ha en bra fredagkväll allesammans:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0