BiteLine!!

tjatja bloggen :D
idag har de vare en bra dag för mej :D jag har vare och spela tennis mä mamma alberto och ina! egentligen så skulle vi ut på isen och pimpla och få lite färg i våra söta små ansikten, men då var de tyvärr jätteblåsigt och kallt, så de blev inge :/ men de va ju såååå mkt bättre att åka och spela tennis för vi fick basta och bada bubbelpool efter (a)
sen åkte vi hem, och då vare bara 40 min kvar tills vi skulle till biteline, så de va bara att gå och göra sej i ordning och sätta sej och åka!
så just nu sitter jag och pratar mä underbara elin, fast hon är jättetrött efter en vecka i fjällen:/
och jag mä... har varit en jobbig dag (a)
nu ska jag gå ner till mammsen , och sen blire nog till att sova :)
pussheeejs alla älskade bloggläsare, hoppas alla sussar sött(a)♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Äsh! jag är inte trött! jag är skitpepp jöö! Jag vill bara skirka och sjunga! :D

2011-03-14 @ 00:47:59
URL: http://elinfredricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0