hemma efter en lång helg i berga!

hallo hallo!
nu är jag hemma efter att ha jobbat stenhårt i stugan... jag har målat, och målat... visst de har vare jättekul att göra de men jobbigt vare :O men man kan ju sänka possitivt att man får ju faktiskt armmuskler och att de är jättefint och man blir nöjd efter:')
kusinernas söta hund baloo:')
innan:
efter:
men de är inte klart en... jag ska köpa en ny säng, lite gardiner och lite andra möbler:')
och måste skryta lite, men jag har faktiskt målat allt själv...

inas kryp in:') de är inte heller riktigt klart

och resten av bilderna:












nu ska jag gå och äta lite melon, sen sova även fast jag har sovit hela daagen(a)
sussa sött och dröm gulligt:')♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0