lite jag inte berättat...

hejsan alla otroligt söta människor!:')
jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på hur länge som helst:( men jag har faktiskt haft fullt upp om jag ska vara helt ärlig... de som ni flesta inte vet, de är att jag har gått sommarskola... på grund av att jag inte klarade 9ans nationella! när jag fick reda på att jag inte skulle få godkänt i matte och att jag skulle behöva gå sommarskola, de va hur hemskt som helst, de första jag tänkte va mitt sommarlov är förstört... tyckte de va jättehemst och allt sånt där! men om jag ska vara helt ärlig så har de inte vare så hemskt att gå där, jag har lärt mej mer än va jag gjorde i 9an och de har bara vare kul:') så imorron får jag kanske godkänt i matte:D
satt ni som går ut nian tills nästa sommar, va inte rädd, de finns sommarskola, och de är sjukt bra!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0