vill inte ha meeeeeer snööööö :O:O

tjaa:)
jag är så grymt less på snön nu :O asso kan de bara sluta snöa för i h*lvetet:O (a) vill ha på mej sommarskor och inte behöva ha på mej tjockjacka, och de är ju så sjukt kallt så de går ju typ inte att vara ute.... de enda som är bra med snö är att de blir ljusare ute :) men nu ska jag sluta klaga (a)

iaf så hare varit en helt okej dag i dag faktiskt:) jag har vare jättetrött, för jag kunde inte sova igår..:( men jag har varit vaken hela dagen, fast jag somna till sittandes när jag kom hem (a)
sen va jag med min älskade evelina♥ på ego, och jag funderar starkt på att köpa gymkort där jag med :D men problemet är att jag inte har nå pengar-.- sen gick jag ner till stan, sen hem :)
Dagens outfit


nu ska jag snart åka och handla mä pappsen, hare bra :)♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Alberto bjuder ju dig på två klipp! Börja med det!

2011-02-17 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0