Min lördag !

tjoo :)
idag har jag alberto och mammsen vare i mina kusiners stuga (igen) i rumpan :)
hihi jag och denise pimlpa inte som alla andra gjorde utan vi satt och sola oss och hade de aaaas sönt även fast de fast de blåste(a)
sen gick vi tillbaka till stugan så började freddan och alberto grilla hamburgare *muuuums* kan säga er att dom va riktigt gott:D
och medans så "lekte" jag och denise att jag va dagotto och att denise va hans lillebror otto, men vi kalla henne sundberg;) aa, de va sviiiin kul och sen vill mamma knäppa kort på oss när vi hoppade från räcket,
så här såg de ut:




älskar de sista kortert(a) och jag älskar dej oxå bästa kusin, och tack för en underbart mysig dag♥
och tack alla ni andra oxå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0