godmorgon tisdag!

idag äre så här att jag är sjuk... jag har feber och känner mej alldeles yr och ont i hela kroppen, så jag blir hemma:/
och de är ju tisdag i dag, och de är ju då vi har sovmorgon, men jag vakna av att mitt huvud skulle sprängas och de kan jag säga er att de verkligen inte är kul-.- men som tur är så missar jag ingenting idag, för vi ska bara ha typ 40 min lektion so, och dom grejorna har jag hemma, satt jag kan vara duktig att plugga jag(a) och sen va de nån himla dans, satt jag tror inte jag missar så mkt;)
haha, jag bjuder på den otroligt vackra bilden;) (a)
typ såhär känner jag mej just nu-.- knappt kan titta...

nä, hoppas alla söta bloggläsare får en bra dag nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0