vårshow!

godmorgon!
har precis vaknat efter en ganska okej nattsömn, tror de beror på att de va fullmåne i söndags och måndags:/¨
men iaf så glömde jag berätta igår att min älskade farmor kom till oss och oxå gav mej och ina en varsin påskpresent(a)
hihi jag älskar påsken, för då får man ganska mkt godis oxå brukar vi får pengar och andra roliga saker (a)
idag är de onsdag och de är idag vi ska uppvisa en vårshow som vi har tränat till i mååånga månader! så jag hoppas de verkligen blir bra:) och sen efter de så har jag lov:D
så grymt skönt, entligen(a) och jag ska göra massa av roliga saker då hade jag tänkt, men även plugga so och moppe och matte:)
men nu måste jag kliva upp ur sängen och göra mej i ordning!
ha de bäst i dag, de kommer jag ha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0