labyrinten!

halloj bloggen!
idag har jag varit på min lillasyrras teaterföreställning! de va invigning för kvartetsteatern att spela sin pjäs på konsertteatern. dom spela labyrinten som va hur bra som helst! och alla i deras grupp va ju så himla duktig så man blir ju nästan tårögd! att så små barn kan spela så himla bra :O okeej dom är inte små, dom är faktikst 97or men ändå!
jag är grymt stolt över min älskade lilla syster som vågar ställa upp och spela och vara mä i en teatergrupp! de skulle nog aldrig falla mej in att jag skulle gö de(a)
tyvärr så har jag inga bilder på själva teatern pga att man fick inte knäppa kort med blixt så då blev de lite från slutet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0