Hur många lingon finns det i världen?

Den filmen är verkligen nånting att se! ni som inte vet så handlar den om förståndshandikappade!
Dom har en vilja som alla vi andra människor har, men dom har svårare att förklara de. efter den här filmen så har jag fått en annan bild på dom än va jag hade innan! vissa tror att dom inte kan nånting, för de så betyder de inte att vi får behandla dom hur vi vill! men de dom vill och kan gö, de är dom riktigt bra på!:)de handlar bara om vilja.
jag tycker de är underbart att se dom har så himla kul, när dom får göra de dom är bra på(a)
jag vill bara säga att alla är värd lika mycket. alla är olika, men de är de som är bra! för hur skulle världen sett ut om alla va likadana? oav hur man ser ut, hur man är som person så har alla ett gott hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0