hur härlig dag som helst!

godmorgon alla söta personer där ute!
ida vakna jag riktigt tidit för att vara jag! fast de är skönt att vakna lite tidigare för då har man så mkt tid att göra saker(a)
så idag tänkte jag kanske försöka att plugga lite moppe och gå ner till stan och lämna tillbaka ett par byxer som jag köpte igår! va redan lite osäker innan jag köpte dom men sen när jag kom hem, prova dom, så va dom inge fin:/ kanske hittar nått annat jag kan köpa, fatt jag känner att jag vill ha nå snyggare byxor(a) och speciellt till ikv då jag ska till pappas tjej fias syster britt och grilla :D
hehe man kan säga att jag är riktit nyvaken (a) bara en  snabb knut och inge smink!

men nu måste jag kila för att hinna mä allt jag ska :)
ha de bäst idag och njut av solen! puss och kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0