hem ljuva hem!

hello!
nyss komme hem efter en middag hos faffa och babo! jättegott och mysigt va de mä! och såklart så  va ju kusinerna oskar och vilma mä :D
men innan de så va ju jag och ina på birsta! de blev en stor shopping dag. men när vi kom dit så va jag inte ett dugg sugen på att shoppa... vvi gick runt där och bah  åååh, de finns ju ingenting.... blablabla..... men jag kom hem mä dessa saker:D
2 perfymer: en från lindex och en från hm
blåa shorts från hm
två linnen från hm
bandtop, eller vare heter (a) från cubus
svart jacka från rut med flera
och så här ser shortsen och de vita linnet ut på
Är riktigt riktigt nöjd mä dagens inköp :D mkt pengar som försvann... men de tycker jag att de va värt:*

Kommentarer
Postat av: alexandra nilson

otroligt fina shorts, tips, vita trasiga tights under dom :) och jag har själv pröva parfymerna och dom doftar underbart puss&kram kissie ps. kul att du läser min blogg fortsätt så ;)

2011-04-15 @ 21:28:53
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0