godmorgon!

som ni kanske alla vet so plugga ju jag i natt. Jag skrev en text om sexualkunskap, och de va massa ord man skulle förklara och sånt! Jag blev helt klar med den klockan hlav fyra i morse! jag hörde fåglarna kvittra utanför, as gulligt (a) men jag kan säga er att jag vva väldigt trött, men stolt över mej själv fatt jag verkligen gjorde klart den!
men nu ni ska jag nog strax kliva upp och göra mej i ordning, fatt jag ska till min ÄLSKADE LINNEA!!!♥ jag har inte träffat henne på hundra miljoner år:O så de ska bli så härligt att träffa henne och så skulle nog oxå en annan tjej som heter evelina vara med! as kul jag längtar (a) dock kommer jag nog inte kunna blogga nått idag, men jag lovar er att göra de i morrn, så kommer de oxå tusen bilder;D
ha de så bra alla mina pussgrukor:* (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0