Godmorgon, godmorgon!

nu har jag precis vaknat! ganska trött tjej kan jag lova fast är ändå på super humör(a)
idag äre fint väder igen, fast de blåser, men aah de gör väl inte så mycket, så länge de är sol;)
om cirka 3 och en halv timme ska jag till mina kusiner som fyller år :D jag vet inte vilken av dom som fyller år i dag och vilken som fyllde år i går(a) de är ju ganska svårt att hålla reda på dom busfröna;)
jag hade tänkt att lägga upp en gasnka gammal bild på mej denise isac och ina, men då hade jag glömt usbt hos mamma :( men de blev den hära ist. är jag inte super snygg då? ;) (a)
nu hoppas jag att alla får en super bra dag! för de kommer jag få(a)
puss och kram, de kommer kanske lite bilder från kalaset om ni har tur;)
pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0