förlåt för min dåliga uppdatering...

halloj mina otroligt söta bloggläsare!
förlåt för min dåliga uppdatering, men jg har verkligen inte haft tid eller lust att blogga för de har vare så mkt annat dom här två dagarna:/ hoppas ni förlåter mej (a)
men iaf så kom farfar och barbro hit i går och hälsa på och så hade dom mä sej en liten påskpresent till mej och min lillasyster(a) tack snälla söta farfar och barbro för de♥



sen i dag så har jag vare och tränat på höglundasvårshow som vi ska ha i morron... hihi jag är jättenervös, men vi är svinduktiga (a) och sen så har jag vare och kort i hamnen bland koner och lärt mej bromsa på rätt vis, och sen va jag och boka in mej på körning 9-10/5 och sen provet 16/5 :D:D sjuuuuukt glad för de:D inte länge kvar nu, sen har jag moppe *jiiiippiiiiiii*
fast jag såg ju såklart inte ut sådär, jag va mkt snyggare;) (a)
men nuså ska jag inte babla på mer... märkte att det här inlägget blev ganska drygt men hihi, hade ju mkt att berätta (a)
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0