va ska man göra när man inte har...

KLÄÄÄÄÄDER?:o
asso seriöst, jag städa min garderob förut och jag har inga kläder över huvudtagen, och inga pengar helle, varje månad tänker jag att jag ska spara pengar för att jag ska ha råd till att handla nånting, men dom bara försvinner :O jag fattar inte vart pengarna tar vägen :s de säger bara svich så är dom borta, helt otroligt...
iaf så SKA jag spara pengar nästa månad och ännu nästa för att ha råd att köpa kläder till sommaren, för de är viktigare!
DETTA ÄR:
-2 jeans
-ett par mysis byxor
-2 tunna kofter
-2 shorts
-2 tights
-8 linnen
-7- t-shirt
och detta är lite mer en halva garderobem :O resten är hemma hos mamma-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0