staan mä farmor!

tjaa bloggen!
idag va jag på skolan som vanligt , fast de va en rätt skön dag! men efter lunch åte min älsklings elin till ÅRE :'( kommer sakna henne hur mkt som helst och jag hoppas jag kommer få prata mä henne nånting(a) men iaf, efter skolan gick jag jossi och ina ner till stan, för jossi skulle träffa ellen :) hoppas nu hade de nysigt♥ och jag och ina träffa johan så jag fick säga hej och krama om han(a) han är såååå gullig så de finns ju bara inte!♥ halv fyra typ gick vi till pappas jobb för att träffa världens bästa farmor♥ vi gick på stan mä henne för att välja julklappar :D va vi ville för typ 500 kr (a) men jag tänker INTE säga va de är, för de får ni veta sen :D sen gick vi och åt på kinaresturangen, det är sååååå himlans gott där:O love it♥
tack för en underbar eftermiddag mä världens bästa farmor och tack för jag fick träffa dej johan, jag behövde verkligen de♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0