överraskning!

idag har jag bara vare hemma. asso de är riktigt skönt att bara vara hemma:) men blev väckt av ett alarm som ringde 12, och de ville jag inte, jag hade bara glömmt att stängt av de-.- så tokig som jag är (a)
vid 4 så kom ina hem från bista och då gick vi och hanlade mat till överrasknings middagen vi skulle ha till pappa! vi skulle köpa grillad kyckling och potatisgratäng, men de blev inget av dee..... ist blev de TACOOOOOS:D:D
de är ju såååååå mkt godare!!!! vi bakade oxå en vitchokladkaka och den blev huuuuur god som helst :O aldrig gjort förut, och första gången man gör den så lyckas man(y) känner mej ganska stolt(a)
(tyvärr har jag ingen bild på dukningen och de, för jag kom på lite sent att jag skulle knäppa kort, men de fick bli en annan bild :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0