nu blire en till julafton hemma hos farmor(y)

pappsen kommer snart och hemtar systra och mej för vi ska åka dit och fira jul mä kusinerna (på pappas sida) farbror och faster och farmor, love it♥ då ska jag få alla mina julklappar av pappa oxå :O och undra va man kan få för nå av han, eller tänk om jag inte får nåra alls:( haha jorå, skojar bara jag va till pappa och kolla under granen och där vare MÅNGA paket till mej, och ett va jäääätetöngt, så undra va de kan vara (a)
men jag är typ heeeelt död nu... jag har sove 11 timmar typ och jag håller på att somna sittandes, roligt! haha orkade inte ens göra frukost...
OCH MINA GRATIS SMS ÄR SNART SLUT!!!!!:O JAG KOMMER DÖÖÖ OM JAG INTE FYLLER PÅ!!! men jag har inga pengar fören dej 28 och jag vill inte använda pengarna som jag fick i julklapp till de heller... aja, vi får se, kanske får nått av mammi eller pappi(y)
men nu måste jag kila, för jag måste duscha och packa och massa grejs nnan pappsen kommer! pööss och kram alla fina söta älskade blogg läsare ;*
tycker faktiskt den här bilden va fin, har knäppt den själv(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0