johan (a)

nu äre så här att jag har nyss ätit lite tacopaj som mammsen min hade gjot och den va svin god! trodde inte att mamma kunde göra så goda maträtter (a) men idag gick jag ner till stan och köpte julklappen till mej och ina (a) och sen nu har jag entligen köpt till elinpelin oxå, jag längtar verkligen tills jag får ge den till henne :D hoppas hon blir glad, sen träffa jag johan på stan och han bjöd mej på bussen hem till mej , tack världens bästa johan♥ och sen åkte vi hem till mej och tittat på film och vi såg music and lyrics,men den va inge bra (a) sen gick vi ner till stan och gick runt ett varv på stan för ingen av oss ville åka hem (a) men sen va vi tvungen men ingen ville :( men nu ska jag gå och duscha tänkte jag, pööösssheej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0