godmorgon!

jag har nyss klive upp efter en väldigt jobbig natt, (har haft svårt att sova) och jag tänkte snart gå ner och äta frukost, men jag orkar verkligen inte de och jag är inge hungrig heller :/
idag ska jag entligen få träffa ELIN!!!!:D jag har ängtat efter henne så jag håller på att då(A) hon har bara vare i åre i 4 dagar, men om man är mä nån så mkt som jag och elin är mä varann så längtar man verkligen efter att få träffas!
bilden är tagen i typ 6:an eller 7:an, men är vi inte snyyyyyyygg ;)
nä, nu måste jag faktiskt ta och kliva upp, och guuu va kallt de ska bli:( pösshej alla älskade läsare;*

Kommentarer
Postat av: världens bästa elin!

aaaaw va gölli du är! (a) jag har saknat dej määäää!!!!!<3333

2010-12-21 @ 00:37:47
URL: http://elinfredricson.blogg.se/
Postat av: världens sämsta tova

haha, men de är ju du som är göllig elin, de vet du väl:* love u <3

2010-12-21 @ 16:12:56
URL: http://tovagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0