förlåt!!!

förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu :( men jag har faktiskt inte haft tid(a) för idag blev det en oplanerad dag mä älsklings johan♥ de blev först stan, klockan halv elva! de va svin jobbit att kliva upp, men den skiten får man ta när man ska träffa det bästa som finns(a) vi va först på palt och köpte en skit snygg tröja till johan( såklart för att jag valde den) och vi va oxå på gina för jag skulle köpa en vit tröja!  sen typ halvtolv sa jag att jag ville ta hål i örat, så då gick vi och gjorde de, och de blev jätte fint, så nu har jag två hål på ena sidan och ett hål på andra! men fler ska de bli (a) sen gick vi hem till mej och jag steckte pannkaker till mina älsklingar(a) haha jag är lilla mamman i huset när pappsen inte är hemma! sen va vi på mitt rum (jag och johan) och typ höll på mä datorn och sånt!
men nu måste jag skynda mej!!!! jag ska till farfar och fira ennu en tilll jul, och de blir sista för i år :'( men jag har haft 3 st satt jag är ganska nöjd! men hare bra, cch jag ska föröka hinna med att blogga när jag kommer hem:) pöössheeeeeeeej;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0