en uuuuunderbar dag med johan och natt hos farmor och kusinerna!

i måndags var det en hur bra dag som helst eftersom jag var med älsklings johan HELA DAGEN (a) han ringde och väckte mej 7 minuter över 10 och då stog han och väntade på koden( de va df ha ringde) och jag va heeeelt nyvaken! men jag gick och la mej igen (a) för jag va sååå trött så jag gick nog inte ens rakt! men då kunde jag inte somna om eftersom johan va hos mej, så då typ låg vi och kramades lite och prata. sen klev jag upp och åt en jättegod frukost, och de va två skivor barbro bröd(ett as gott bröd som barbro brukar göra till oss på jul och midsommar afton) och oboy(Y)
efter de titta vi på julkalendern på datorn och hade de jättemysigt(a)
men typ klockan sex kom pappa och hämta oss för vi skulle till farmor och äta middag och sova där! de är en tradition vi har varje år, och då sover vi över där! men när vi kom dit hadee inte oskar och vilma kommit än :/ så då ringde farmor och beställde pizza, och dom sa att ppizzorna va klar fören om 25 minuter då, och de va tur att farmor ringde den tiden hon ringde, annars skulle vi få mat jättesent:/ sen hjälpte jag farmor att duka av och dom andra grejsa på i rummet där vi skulle sova! sen fixa jag efterrätt till alla, de blev glass mä chokladsås, bananer, maränger och strusel(a) hur gott som helst! sen spela vi spel och vi tittade på en film som gick på 1:an men jag minns inte vilken de va, men den va hur bra som helst, äben fast jag har sätt den en gårng förut xD
pööösssheeeejjjj:*
jag bjuder på den mörka bilden(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0