en helt underbar dag hos farmor

de har har varit en huuuur mysig dag som helst i dag! vi va först kvar hos mamma och typ fixa oss och sånt, sen kom pappa och hämta oss, för vi skulle till farmor. när vi kom dit så var vi först(som vanligt) sen kom våra underbara kusiner dit (oskar och vilma) och då typ fika vi glögg och pepparkakor, sen kaffe och kaka sen blev det JULKLAPPAR!!!!! men jag tänker inte säga va jag fick, för de ska jag blogga om en annan dag(bara för att jag inte har knäppt nå bilder:() sen åt vi väääärldens godaste mat! de va typ kötgryta mä potatis, och de va huiuur gott som helst (a) efter de så typ lekte vi lite mä våra paketx) sen åt vi en hur god efterrätt som helst, de va antingen ris alamalta (som jag inte åt) och så vare esotiksfruktsallad mä lite glass och de va huuur gått som helst ;* men tyvärr har jag inga bilder från i dag... men aja ni får leva mä de ;) nu ska jag försöka sova, för i morron blire stan mä älsklingen♥ pöössheej;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0