en dag kvar till jul:O

alltså jag fattar inte att de kan vara en dag kvär till jul!:O de känns som om de typ är en månad kvar, men de äre INTExD men de är rätt skönt att de är de, för då får man massa fina julklappar, och så får man fira jul 3 ggr(a)
iaf i dag klev jag upp vid tio, för att göra ordning mysfrukost till mamma ina och madicken! (tyvärr har jag ingen bild) och oj, nu ropar mamma att vi ska åka, bäst att jag springer och gör de sista som jag måste (a) vi ska nemligen ut i kylan för att köpa mjölk och frukostbröd(de tog slut i morsex)) och sen måste vi åka förbi pappsen för att hämta mina julklappar!
pössochkram alla söta rara små bloggläsare;*
ina bjuder på den fin fina bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0