äntligen!

nu har jag äntligen haft tid att knäppa lite kort!(a) de är några julklappar som jag fick av farmor, av pappa, och av farfar och barbro:)

en bok som jag känner att jag bara måste läsa!
schampo och balsam, shower och lotion (y) alltid bra att ha:D
och en film som jag tror att jag inte har sätt, men de är ju alltid kul att se den igen (a)
och en ny plattång(y) nu behöver jag inte gå till min lillasyster och ta hennes:D
och så fick jag världens skönaste kofta, love it♥
tack för dom fina julklapparna♥ och nu kommer höjdpungten!
ett trådlöst tangentbord och mus(a)
jag fick en roooooosa daaaaator :D:D:D:D:D♥
och satt jag kan koppla in datorn på tvn:D love it♥
men nu måste jag kila, för vi får snart främande och jag måste fixa de sista:) pöössheej;*

Kommentarer
Postat av: Merve the perve :P

TOOOOOOOOOVAAAA en roooooooosaaaa datooooor:0

SÅÅÅÅ FIIIIIN <3 JAG VILL OCKSÅ HAAAAAAAAAAA:D

2010-12-31 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0